W ramach drugiej ogólnopolskiej akcji miejskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej "Zrobione, Docenione, Wiele warte…" w całej Polsce odbyły się w czwartek happeningi na rzecz docenienia pracy domowej kobiet. Organizatorzy wręczali kobietom ulotki oraz symboliczne faktury za pracę wykonaną w domu.
Happeningi w ramach akcji odbyły się m.in. w Białymstoku, Gdańsku, Krakowie, Łodzi, Toruniu, Sosnowcu, Wrocławiu i Warszawie. Kampania realizowana jest przez Instytut Spraw Obywatelskich i ma na celu zwrócenie uwagi na fakt niedocenienia pracy domowej kobiet. Organizatorzy chcieli również, aby problem ten został zauważony nie tylko przez społeczeństwo, ale też polityków.
Podczas happeningów na ulicach miast rozdawano informacyjne ulotki oraz symboliczne faktury za pracę wykonywaną w domu. Ponadto proszono przechodniów o podawanie nowych nazw na urlop macierzyński i wychowawczy. Organizatorzy podkreślali bowiem, że obecne nazwy nie oddają prawdziwego sensu tego typu pracy i sugerują, że rodzice, którzy zajmują się w domach małymi dziećmi odpoczywają.
Organizatorzy akcji zbierali również podpisy pod petycją, w której domagają się wliczenia wartości pracy gospodyń domowych do PKB.